ღهمسانღ

ღهمسانღ

ღEl ClONღ

سلام دوستای گلم!امروز قشنگترین کلیپ دنیا رو گذاشتم!!این کلیپ رقص جید با لباس عربی آبی هست که بعد لوکاس برای اولین بار میبینتش!!و فک کنم یک جاهایی هم فارسی1 سانسور کرده!!چون من ایناشو ندیدم!تازه کیفیتش هم عالیه!!!!!یک آهنگ عربی خیییییلیییییی خوشگل هم روشه که من خییییلیییی خوشم میاد و با آهنگشش عربی میرقصم!

اینم یک عکس از کلیپ!

DOWNLOAD

http://up6.iranblog.com/files/7fjayde-dance.png

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت12:08---17 ارديبهشت 1392
سلام سارا منو نمیشناسی ولی من عاشق مطالبتم فک کنم یه سالی میشه به وبت سر نزدی خواهش میکنم بازم از ساندرا رقص و مطلب بذار مدتهاس ازش خبر ندارم خیلی بهش علاقه دارم مرسی اگه اینو خوندی یادت نره چی گفتم


سارا
ساعت12:08---17 ارديبهشت 1392
سلام سارا منو نمیشناسی ولی من عاشق مطالبتم فک کنم یه سالی میشه به وبت سر نزدی خواهش میکنم بازم از ساندرا رقص و مطلب بذار مدتهاس ازش خبر ندارم خیلی بهش علاقه دارم مرسی اگه اینو خوندی یادت نره چی گفتم


نگار
ساعت18:40---16 بهمن 1391
لینک دانلود کار نکرد

bahar
ساعت14:40---29 آبان 1391
baba ghorboonet beram dn nemishe man divoone raghsam befres hadaghal eimilam joone madaret age raghsash vase zeyn va marisao saeedam has befres to ro khoda



سمیرا
ساعت19:33---6 مهر 1391
مرکز رسمی ازدواج موقت در ایران

جهت ازدواج موقت با کمترین هزینه یا به سایت زیر مراجعه کرده و یا با ایمیل مدیر سایت تماس بگیرید.

www.tayebat.loxblog.com

ایمیل مدیر سایت: samira.ahmadi40@yahoo.com


پریسا
ساعت17:32---7 شهريور 1391
مرسییییی عزیزم خیلی قشننننگگگگگه لطفا عکسای بیشتری از لوکاس توقسمتهای سریال همسان رو واسم بذار بازم ممنون عسیسم.

مبینا
ساعت16:47---29 تير 1391
اخه تو این دنیا خلاف کار کمه که اومدن نمی زارن دانلود کنیم در هر هال خوب بود

مبینا
ساعت16:41---29 تير 1391
اخه تو این دنیا خلاف کار کمه که اومدن نمی زارن دانلود کنیم در هر هال خوب بود

مینا
ساعت1:05---21 تير 1391
سلاااااام
اول مرسی بابت مطالب قشنگت
میشه لینکای دانلود ویدیوهای همسان تو یوتیوب رو بذاری؟
من خیلیاشو دوس دارم دانلود کنم ولی نمیتونم از اونجا
دست گلت درد نکنه..


الهام
ساعت15:42---27 خرداد 1391
سلام سارا جووووووووووووووووووووون
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتم عالی بود
بیییییییییییییییییییی نظیر


سارا
ساعت16:36---22 خرداد 1391
نه عزیزم اینو سانسور نکرده تو قسمت اولش بود

هدی جون
ساعت14:51---24 دی 1390
سلام وقتی توی مدیا فایر دانلود رو میزنم دانلود میکنه ولی عکس چند تا کتاب روی هم میاد که اسم این کلیپ رو زیرش نوشته ولی هر چی کلیک می کنم باز نمی شه

یاسمن
ساعت19:32---17 آذر 1390
خیلی باحاله توپه مر30

یسنا
ساعت12:00---14 مهر 1390
خیلی قشننننننننننگگگگگگگگگهپاسخ:میسی عسیسم!

sahar
ساعت21:01---28 شهريور 1390
يعني ديگر نمي تواني بزاريپاسخ:چرا عزیزم ولی تو مدرسه ها هر پنجشنبه 2 یا 3 تا آپ میکنم!

sahar
ساعت15:56---28 شهريور 1390
مي شود رقصي كه براي لوكاس و سعيد را بزاريپاسخ:آره واقعا حیف که مدرسه شرووووووع میشه!!!!!!!!!!!

انالیا
ساعت12:25---16 شهريور 1390
خییییییلیییییییییییی دوسسسسسست دارم
پاسخ:مرسیییییییی!!


رومینا
ساعت3:09---11 شهريور 1390
خصوصی برام ارسال میکنی چطوری کلیپ بزارم؟؟باشه؟؟

http://elizabethnice.blogfa.com
پاسخ:باشه عسیسسسسسم!!


افسانه
ساعت20:51---10 شهريور 1390
میشه آدرس وبلاگ نقاب آنالیات رو هم بدی تا اون رو هم ببینم؟پاسخ:neghab-analia.loxblog.com

رومینا
ساعت18:54---10 شهريور 1390
پیامم رسید؟؟راستی دیگه نمیتونم نویسنده ی وب ارورات باشم پدرم اجازه نمیده ببخشید!
پاسخ:باشه عزیزم!اصلا وبم حذف شده!


پردیس
ساعت10:46---10 شهريور 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااام عزیززززززززززززززززززززززززززز ززززززززززززززززززززززز دلم خیلی خوشگلللللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللللللللللللل للللللل خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییی دوست دارررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررم عزیز دلم می شه بگی چط.ر دانلود می شه آخه من فقط با لینک های مستقیم دانلود می کنم عشقم خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم خوشگلمپاسخ:مرسییییییییییییییییییییییییییی عزیییییییییز خوششششششششگللل نازززز!!!!عزیزم اونجا که نوشتم دانلود بزن

پردیس
ساعت10:46---10 شهريور 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااام عزیززززززززززززززززززززززززززز ززززززززززززززززززززززز دلم خیلی خوشگلللللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللللللللللللل للللللل خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییی دوست دارررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررم عزیز دلم می شه بگی چط.ر دانلود می شه آخه من فقط با لینک های مستقیم دانلود می کنم عشقم خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم خوشگلمپاسخ:مرسییییییییییییییییییییییییییی عزیییییییییز خوششششششششگللل نازززز!!!!:X:X:X:X:X:X:*:*:*:*:*:*:*:*عزیزم اونجا که نوشتم دانلود بزن

نگار
ساعت19:03---9 شهريور 1390
سلام سارا جونم حقا که کارت درستهپاسخ:مرسی عزیز دلم!!امیدوارم تو هم موفق باشی!!:X:X:X

محمد
ساعت16:01---9 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277
به منم سر بزن نظر هم یادت نره
www.parsa74.loxblog.com
روی تبلیغات زیر مطلب هام هم کلیک کن تا من خوشحال بشم
راستی بنری تو وبم ساختم اگه خواستی بیا ببین در مورد اونم نظر بده لینکشم گذاشتم خواستی بذار تو وبلاگت اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن تامنم تو رو لینک کنم
منتظر حضور گرمت تو وبم هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Sara ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , hamsan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com